Training
De trainingen verzorgen we aan kleine groepen. Daarnaast ontwikkelen we individueel aanbod. De trainingen zijn volledig één-op-één afgestemd op de werksituatie van de mensen die we trainen. Voorbeelden van trainingen die we geregeld voor onze klanten verzorgen:
- Effectief en tactvol communiceren in een team
- Omgaan met kritiek en open communicatie
- De patiënt centraal, een dialoog met zorgprofessionals waarin een waardentop-3 wordt vastgesteld die we vertalen in concreet gedrag op team- en medewerkersniveau tijdens de contactmomenten met de patiënt
- Personal branding van managers in hun interne en externe communicatie
- Patiëntgericht communiceren: meer informatie in minder tijd
- Motivational Interviewing, een gesprekstechniek die verandering en zelfmanagement bevordert
- Overtuigend presenteren in de klinische les en op congressen en symposia
- Prettig telefoneren met lastige klanten
- Effectief vergaderen
- Efficiënt notuleren
- Interculturele gespreksvoering en interactieve verscheidenheid
- Functiegerichte taaltrainingen voor anderstaligen
- Klantvriendelijk en efficiënt e-mails en rapporten schrijven
Geïnteresseerd geraakt? Neem vooral contact met ons op.